Een school ben je samen. Ieder heeft zijn of haar rol

Met elkaar zijn we verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de groep, op school, op de speelplaats. Dat geldt voor de directeur, de leerkrachten, de kinderen en de ouders. Uitgangspunt is om goed te informeren, te communiceren en te luisteren naar elkaar.

DSC_0078

Op het Spectrum Batenstein werkt een jong team van groepsleerkrachten, een conciërge met aan de leiding een schoolcoördinator en een meerscholen directeur. Wij hebben een intern begeleider, zij ondersteunt de leerkrachten in hun zorg aan de leerlingen. Een vakleerkracht bewegingsonderwijs geeft gymlessen. De onderwijsassistenten werken individueel en met groepjes leerlingen die een stukje extra ondersteuning nodig hebben.

We werken graag met stagiaires. Dit zijn studenten vanuit de Pabo of het ID-college die hun stage op onze school doen om praktijkervaring op te doen.De Leerkracht In Opleiding (LIO’er) is een student in het laatste jaar van zijn opleiding een aantal dagen per week de verantwoording voor een groep krijgt. Dit is onder supervisie van de vaste groepsleerkracht.

DSC_0308 (1)

GroepLeerkracht