onze school

Spectrum Batenstein gaat zijn eigen weg

Spectrum Batenstein en Spectrum Honingzwam zijn vele jaren als gefuseerde school door het leven gegaan.

Ons schoolgebouw

Onze school heeft een mooi plekje, midden in het groen.

Ons onderwijs

Om je te kunnen bewegen in deze wereld, heb je een basis nodig: lezen, taal, rekenen en schrijven noemen we de basisvaardigheden. Wij hebben een klassenorganisatie waarbij de leerlingen zich op gedifferentieerde wijze met moderne methodes deze vaardigheden eigen kunnen maken.

Ondersteuning

Gedurende de schoolloopbaan houden we zicht op de ontwikkeling van onze leerlingen. Soms komt daaruit dat er extra ondersteuning nodig is.

Een school ben je samen. Ieder heeft zijn of haar rol

Met elkaar zijn we verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de groep, op school, op de speelplaats. Dat geldt voor de directeur, de leerkrachten, de kinderen en de ouders. Uitgangspunt is om goed te informeren, te communiceren en te luisteren naar elkaar.

Ouders en communicatie

Wij voelen een gedeelde verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling van het kind. Daarom houden we graag korte lijnen met elkaar.

Resultaten

Wij volgen nauwgezet de vorderingen van onze leerlingen en brengen ieder jaar verslag uit over de behaalde resultaten op onze school.