Kennismaken met Spectrum Batenstein

Wanneer uw kind 4 wordt, gaat de wereld veranderen. Tijd voor de basisschool. U gaat op zoek naar een school die past bij de wensen van u en uw kind.

DSC_0287

Om een beeld te krijgen van de school, is het belangrijk om een kijkje te nemen en de sfeer te proeven. Nieuwe ouders worden altijd uitgenodigd voor een rondleiding.

Voor het verkrijgen van informatie of het maken van een afspraak kunt u per mail of telefonisch contact opnemen.

Aanmelden kennismaking

Voorbeeld: 12-09-2021

De bovenstaande (persoons)gegevens gebruiken we uitsluitend voor het beschreven doel. Lees onze privacyverklaring pagina voor meer informatie.

DSC_0254

Wisselen van school (zij-instromers)

Instromen van kinderen die van een andere basisschool komen gebeurt altijd in overleg met de ouders, de school van herkomst en met ons. Er is altijd toestemming van beide directies voor nodig. De leerkracht van de school van herkomst maakt een onderwijskundig rapport, waarvan één exemplaar aan de ouders wordt meegegeven om aan de nieuwe school te overhandigen. In de laatste twee weken voor de zomervakantie worden geen intakes meer gedaan.

Voor kinderen die tussentijds instromen in groep 3 t/m 8 wordt afgesproken wanneer kinderen komen kennismaken. Er zal altijd een overdracht plaatsvinden van de school waar het kind vandaan komt.

Illustratie in footer