Logopedie

Wij werken samen met logopedisten van Centrum voor Logopedie.Op school is er een logopedist aanwezig. De logopedist onderzoekt en behandelt kinderen met taal-, lees-, spraak-, stem- en stotterproblemen. Deze problemen kunnen de communicatie en het leerproces in de weg zitten. Hierbij kan de logopedist uw zoon of dochter helpen.Bij de start van logopedie wordt er eerst onderzoek gedaan met taal- en/of articulatietesten. Daarna volgen zo nodig de behandelingen. De behandeling is wekelijks en duurt 25 minuten. Gebruikelijk is het dat er thuis geoefend wordt.

Aanmelden voor logopedie is mogelijk zonder verwijzing. Mocht u vragen hebben omtrent logopedie kunt dit met de leerkracht van uw kind overleggen of stap gerust even binnen.