Praktische informatie

Veel informatie over onze school is samengebracht in onze schoolgids. U kunt deze hieronder downloaden. Ook zetten we hieronder nog een aantal praktische zaken op een rij.

informatie

Schooltijden

Op het Spectrum werken wij met een continurooster. Dit betekent dat de kinderen de hele schooldag op school blijven, zij eten en drinken dus ook op school.

Vakantie, ziekte en verlof

Gedurende het schooljaar hebben wij verschillende vakanties en studiedagen.

Junis

Voor de VSO en BSO werken wij samen met Junis.

Logopedie

Wij werken samen met logopedisten van Centrum voor Logopedie.Op school is er een logopedist aanwezig. De logopedist onderzoekt en behandelt k...

Afspraken en procedures

Om alles goed te laten verlopen hebben we op school afspraken met elkaar gemaakt.

MorgenWijzer

Spectrum Batenstein is een MorgenWijzerschool. MorgenWijzer heeft 19 locaties voor primair onderwijs in de gemeenten Alphen aan den Rijn en Nieuwkoop. Het is een jonge organisatie waar mensen gezamenlijk leren en ontwikkelen, ieder vanuit eigenheid.